Wij krijgen dageliljk vele telefoontjes en e-mails met vragen voor advies over luidsprekers die niet bij ons zijn aangeschaft, of eigen zelfbouwprojecten waar men tegen problemen aanloopt. Het beantwoorden van dit soort vragen en het geven van die technische adviezen kost tijd. Met de aanschaf van deze ticket via de webshop voldoet u de kosten voor het arbeidsloon als u voor dit advies niet hier in Oss wilt of kunt langskomen. Dit ticket is gebaseerd op ongeveer een half uur aan tijd/arbeid.
Dit advies kan bijvoorbeeld gaan over de vervanging van defecte luidsprekeronderdelen van oude fabrieks luidsprekers waarvan de onderdelen niet meer leverbaar zijn. Houd er rekening mee dat een advies op basis van typenummers of foto's altijd beperkter is dan onderzoek van de luidsprekers hier in de meetkamer. U bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van de juiste info.
Het bestelnummer is uw referentie, bij het bestellen kiest u voor "afhalen in de winkel" om te voorkomen dat er verzendkosten in rekening worden gebracht.
Dit advies geven wij uitsluitend via email, niet telefonisch.